Asystentka Prezesa / Sekretarka Barczewo
Oferta pracy dodana przez: J Grzywinska Primaverafurniture, w kategorii: Administracja biurowa
Asystentka Prezesa / Sekretarka Barczewo
To ogłoszenie może być już nieaktualne.
Oferta pracy dodana przez: J Grzywinska Primaverafurniture, w dniu: 2021-06-01
Pełna treść ogłoszenia:
PRIMAVERA FURNITURE Sp. z o.o.
Jesteśmy polskim producentem wysokiej klasy mebli tapicerowanych, ogrodowych oraz stołów i stolików.
Od 2006 roku z ogromnym sukcesem podbijamy nie tylko rynek Europy Środkowej, Zachodniej i Skandynawii, ale również Stany Zjednoczone oraz Kanadę. Wyznaczamy trendy w meblarstwie tapicerskim. Dalece odbiegamy od produktów dostępnych na polskim rynku, przede wszystkim pod względem jakościowym i stylistycznym.
Obecnie poszukujemy Asystentki Zarządu / Sekretarki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawy administracyjne firmy. Ze względu na szeroki zakres obowiązków kandydatki powinny być doskonale zorganizowane, samodzielne oraz przyzwyczajone do wielozadaniowości
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia lub prawo),
- Znajomość języka angielskiego-komunikacyjna, mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Wielozadaniowość, samodzielność, komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Odporność na stres,
- Logiczne myślenie i umiejętność analitycznego podejścia do powierzonych zadań,
- Umiejętność szybkiego reagowania i działania.
Oferujemy:
- Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Stabilne zatrudnienie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie skorelowane z umiejętnościami i doświadczeniem,
- Pracę w młodym, energicznym zespole.
Zakres Obowiązków:
- Ścisła współpraca z Zarządem Spółki, wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych obowiązkach,
- Nadzór nad korespondencją e-maliową i pocztową firmy oraz Prezesa Zarządu -raportowanie o najważniejszych wydarzeniach i wiadomościach,
- Bieżące prace związane z administracją i obsługą sekretariatu,
- Współpraca z działam księgowości, sprzedaży krajowej i eksportu,
- Koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej, filtrowanie wiadomości oraz ich źródeł,
- Redagowanie pism (wniosków, pism urzędowych, etc.),
- Komunikacja ze wszystkimi działami firmy,
- Rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów,
- Obsługa oraz koordynacja kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbałość o jej wizerunek w kontaktach biznesowych.
Dodatkowe informacje:
Miejsce pracy: Barczewo
Wymiar czasowy pracy: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Telefon kontaktowy: 895141153, E-mail: info@primaverafurniture.pl
Wyślij wiadomość
Oferta pracy dodana na portalu: UsługiOlsztyn.pl
To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty