Asystentka Prezesa / Sekretarka Barczewo


Oferta pracy dodana przez: J Grzywinska Primaverafurniture, w kategorii: Administracja biurowa

Asystentka Prezesa / Sekretarka Barczewo


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: J Grzywinska Primaverafurniture, w dniu: 2021-06-01


Asystentka Prezesa / Sekretarka Barczewo

Pełna treść ogłoszenia:


PRIMAVERA FURNITURE Sp. z o.o.

Jesteśmy polskim producentem wysokiej klasy mebli tapicerowanych, ogrodowych oraz stołów i stolików.    

Od 2006 roku z ogromnym sukcesem podbijamy nie tylko rynek Europy Środkowej, Zachodniej i Skandynawii, ale również Stany Zjednoczone oraz Kanadę. Wyznaczamy trendy w meblarstwie tapicerskim. Dalece odbiegamy od produktów dostępnych na polskim rynku, przede wszystkim pod względem jakościowym i stylistycznym.

Obecnie poszukujemy Asystentki Zarządu / Sekretarki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawy administracyjne firmy. Ze względu na szeroki zakres obowiązków kandydatki powinny być doskonale zorganizowane, samodzielne oraz przyzwyczajone do wielozadaniowości

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia lub prawo),
  • Znajomość języka angielskiego-komunikacyjna, mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Wielozadaniowość, samodzielność, komunikatywność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Odporność na stres,
  • Logiczne myślenie i umiejętność analitycznego podejścia do powierzonych zadań,
  • Umiejętność szybkiego reagowania i działania.

Oferujemy:

  • Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie skorelowane z umiejętnościami i doświadczeniem,
  • Pracę w młodym, energicznym zespole.

Zakres Obowiązków:

  • Ścisła współpraca z Zarządem Spółki, wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych obowiązkach,
  • Nadzór nad korespondencją e-maliową i pocztową firmy oraz Prezesa Zarządu -raportowanie o najważniejszych wydarzeniach i wiadomościach,
  • Bieżące prace związane z administracją i obsługą sekretariatu,
  • Współpraca z działam księgowości, sprzedaży krajowej i eksportu,
  • Koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej, filtrowanie wiadomości oraz ich źródeł,
  • Redagowanie pism (wniosków, pism urzędowych, etc.),
  • Komunikacja ze wszystkimi działami firmy,
  • Rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów,
  • Obsługa oraz koordynacja kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbałość o jej wizerunek w kontaktach biznesowych.

Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Barczewo

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Telefon kontaktowy: 895141153, E-mail: info@primaverafurniture.pl


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiOlsztyn.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: J Grzywinska Primaverafurniture